Сезонна заміна автошин. Запитання та відповіді.

Навіщо міняти гуму з літньої на зимову?

Безумовно, комусь це може здатися дивним, але серед автомобілістів запитання «Навіщо міняти літню гуму на зимову?» до сих пір залишається одним з найбільш актуальних.

Отже, навіщо ж?

Літні шини відрізняються від зимових щільністю і твердістю гуми - це основне. Літні - твердіші, зчеплення з дорогою, таким чином, при мінусових температурах вони здійснюють набагато гірше. Для багатьох наших співвітчизників прихід зимового сезону виявляється справжньою несподіванкою: на жаль, багато в чому саме завдяки такій безтурботності кількість аварій на засніжених і зледенілих дорогах збільшується.

Експерти рекомендують міняти літні шини на зимові при середньодобовій температурі від + 5 ° С до + 7 ° С.

І ще одне важливе зауваження: перевзувати необхідно всі чотири колеса - всупереч помилково складеної в вузьких колах думки, нібито для хорошого зчеплення досить наявності зимових шин тільки на ведучій осі.

Розглянемо ключові характеристики зимових шин для машини і спробуємо визначитися з вибором.

Параметри дисків і шин, рекомендовані для конкретної моделі, вказані в паспорті або на дверці автомобіля. Але все ж таки, при купівлі дисків і шин необхідно брати до уваги такі обставини: кліматичні умови, стиль водіння і стан доріг. Кваліфікований консультант ТзОВ «Ю.Р.К.»  допоможе вам вибрати такі шини і диски, які будуть задовольняти конкретним, озвученим вами, запитам.

Чи впливає на вибір розмірів дисків / шин зимовий сезон?                               

 Деякі фахівці кажуть, що зміна визначеної виробником розмірності взимку можливо, а в ряді випадків - досить виправдано. На зиму можна поставити колеса меншого радіуса з більш високим профілем, тобто з більш вузькими шинами. Це пом'якшить хід автомобіля, а також дозволить підвищити його керованість, адже вузька шина поводиться більш впевнено на засніженій дорозі.

Тепер приступимо до докладного вибору шин для автомобіля. Сьогодні в спеціалізованих магазинах багато говорять про всесезонну гуму, розхвалюючи її. На це ми відповімо тільки одне: по-справжньому всесезонних шин в природі не існує, адже одна і та ж гума не може одночасно володіти такими фізичними характеристиками, що суперечать одна одній.

Шипована і фрикційна гума (липучка)

Шипована гума призначена для їзди по льоду і сніговій каші. На асфальті шипована шина збільшить свій гальмівний шлях на 5-7%, проте на льоді вона зменшить його на 20-30% в порівнянні з показниками так званої липучки. Шипи обов'язково будуть створювати додатковий шум при їзді, крім того, вони швидко зношуються, особливо при недотриманні умов експлуатації (наприклад, якщо ви поміняєте гуму раніше терміну і будете «вигулювати» її по сухим і теплим дорогах).

Фрикційна, тобто не шипована, гума підходить для засніжених або сухих асфальтових доріг. Найбільш важливим елементом при виборі фрикційних шин є малюнок протектора. Найкраще «чіпляють» дорогу покришки з великою кількістю прямокутних шашечок, розташованих на поверхні в шаховому порядку. На дорозі з підталим снігом ефективніше працює гума з направленим малюнком, що нагадує малюнок літніх шин. Оптимальна глибина протектора складає близько 1 см.

Сподіваємось, що завдяки нам Ви зробите правильний вибір і придбаєте саме ті колеса, які дозволять комфортно і безпечно почуватися на будь якій зимовій дорозі.

З повагою, спеціалісти ТзОВ «Ю.Р.К.»