Обмін та повернення

Будь-який товар, придбаний на нашому сайті, можна повернути за таких умов        

- Для того щоб повернути гроші або обміняти товар у покупця, обов’язково має бути чек (касовий або товарний). 

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», обмін товару належної якості провадиться, якщо збережено розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Наявність чеку є підставою для обміну або повернення товару та доказом того, що саме в цьому магазині ви придбали товар.

-З моменту покупки минуло не більше 14 днів.

     Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»). Останнім днем, коли ви можете вимагати повернути вам гроші та прийняти назад товар належної якості, буде 14 день періоду, який почався на наступний день після покупки.

-Товар має збереження первісного вигляду й немає слідів зносу чи наявних пошкоджень.

     Обмін товару належної якості на аналогічний товар провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або  одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

     Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день повернення товару

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за експертної оцінки нашого сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.

Повернути товар можна у торгово-сервісний центр "АвтоАльянс"за адресою: м. Львів, вул. Зелена, 105. індекс 79035

Кошти за товар повертаються готівкою під час повернення товару за вказаною адресою при наявності гарантійного талону та квитанції/чеку про оплату або перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок платника

Повернення товару Новою поштою оплачує продавець(відділення Нової пошти та отримувач товару обговорюється з менеджером магазину), якщо причиною для повернення товару є помилка продавця (не той розмір, бренд чи пошкоджений товар), у інших випадках - за рахунок покупця

📝